Demodagar

Börjar med att tacka golfer som blev min första gäst att kommentera :)

I helgen var det demodagar med ett gäng återförsäljare, det var kul men har ju redan bestämt mig för året så det blev lite, klämma känna och kunde naturligtvis inte hålla mig från lite shopping :))
Nya skor har jag funderat på länge och nu bestämde jag mig, det blev kanske inte som jag tänkt men det blev iallafall passform och känsla som fick avgöra...
Så det blev...

image13Casual cool GTX, vitt är snyggt men svart är praktiskt :)

Sen blev det lite testa lite andra leverantörer bara för skoj, som tur var fick jag bara bekräftat att jag gjort rätt val :)

På väg hem  köpte jag ochså ett par riktigt  trevliga solglasögon som jag sett både på nätet, grymt bra ser man iallafall, konturer och allt framträder på ett mycket bättre sätt, sen hade jag dom i bilen hem och där var dom också kanon, även fast det inte var strålade sol så var det riktigt behagligt :)..Roxor heter dom..

image14
Tyvär såg jag på nätet att det fanns med gummi på skalmarna även till denna helsvarta, vilket jag frågade efter men han sa att det bara var på dom med silver båge, så det blir att byta, då jag ofta har dom på kepsen och då trillar dom inte av...

Lite kort om denna dag...swing safely !

Kommentarer
Postat av: Golfer

Snygga glasögon!

2008-04-28 @ 20:28:59
URL: http://golfers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0