Ha ha...

Hittade lite "måste ha" prylar:
Först en liten hjälpreda att ha med sig på rangen, för dom som vill ha en automatisk bollmatare och inte orkar böja sig ner...



Eller varför inte lite hjälp på traven när puttningen går trögt.. vem har inte önskat att kunna fjärrstyra sin boll ibland :)




Och sen när man kommit hem och behöver ....... så kan man öva lite extra, om det skulle ta slut batterier i fjärrkontrollen =)  (oservera,, på köpet "do not disturb")....


image22

Nä nu är det dags att åka och slå några hinkar,,,
Imorgon är det dags att gå en premiär runda, medvetet har jag väntat men nu kan jag inte hålla mig längre :), tyvär har jag inte mina nya klubbor men det får gå endå....
'
Ha det gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0