På rätt väg :)

Igentligen mycket att rapportera, men just nu tvärtjockt med jobb och dessutom tränar jag och spelar på övrig tid.
Riktigt nöjd med mina ping, inkl. puttern.
Men som sagt trotts mitt långa uppehåll på ett par år där golfen inte fick den plats jag önskar så har jag hittat lite av min forna golf, så träning och spel gav resultat, förra helgen gav en sänkning på 1,2, vilket känns underbart! riktigt förvånad men nu känns vägen till singel som en realistisk dröm :), framförallt så är jag nöjd med puttningen, där sista rundan gav ett för mig bra resultat på 27st. Lite svaj på drivern men det är ju bara början av en förhoppningsvis underbar säsong!

Hoppas alla hittar sin sving därute och fortsätter ha kul med sin golf på vilken nivå ni än är på.

image23

Have fun and you are halfway there =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0